Així doncs els treballs continuaran, tot i que, a causa de les reprogramacions efectuades per aconseguir els objectius d'estabilitat pressupostària del govern espanyol, s'ha fixat el 2012 com a nou termini per a la seva finalització.
Les principals actuacions de les obres són millorar els accessos a nuclis com Anserall i Arcavell, ja que els actuals són perillosos per als conductors i han provocat més d'un accident. També hi ha previst arreglar al mateix temps un dels revolts més perillosos del trajecte, l'anomena't del Polvorí, tot construint un petit túnel que eliminarà el revolt.
El projecte preveu augmentar la capacitat d'una via que especialment en jornades de molta afluència de visitants al Principat es col·lapsa. Alguns trams passaran de tenir dos carrils a tenir-ne tres. No obstant això, no és possible fer aquesta ampliació al llarg dels deu quilòmetres de la carretera i alguns trossos continuaran sent de dos carrils, un per a cada sentit de la marxa.
ARA A PORTADA
-
-
Maria Àngels Balsells fa història com a primera rectora de la Universitat de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Balaguer opta a 12,5 milions per transformar a fons el Centre Històric entre 2026 i 2030 Àlvar Llobet i Sotelo
-
Les Garrigues preveu una campanya millor que la dels tres darrers anys «desastrosos» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 03 de setembre de 2010 a les 17:30
Et pot interessar
-
Societat
Els noms que triomfen a Lleida el 2024 trenquen tots els pronòstics
-
Societat
Una associació reclama prioritzar el transport públic actual abans que el nou AVE Lleida-Madrid
-
Societat
Lleida es reivindica amb l’Agrobiotech, la fira del futur del camp
-
Societat
Jutjaran la treballadora d'un local d'oci de l'Alta Ribagorça per traficar amb cocaïna i heroïna
-
Societat
El Govern ultima canvis perquè més regants accedeixin als ajuts de la modernització dels Canals d’Urgell
-
Societat
Baqueira Beret encetarà la temporada amb neu fresca i pistes noves
