Així doncs els treballs continuaran, tot i que, a causa de les reprogramacions efectuades per aconseguir els objectius d'estabilitat pressupostària del govern espanyol, s'ha fixat el 2012 com a nou termini per a la seva finalització.
Les principals actuacions de les obres són millorar els accessos a nuclis com Anserall i Arcavell, ja que els actuals són perillosos per als conductors i han provocat més d'un accident. També hi ha previst arreglar al mateix temps un dels revolts més perillosos del trajecte, l'anomena't del Polvorí, tot construint un petit túnel que eliminarà el revolt.
El projecte preveu augmentar la capacitat d'una via que especialment en jornades de molta afluència de visitants al Principat es col·lapsa. Alguns trams passaran de tenir dos carrils a tenir-ne tres. No obstant això, no és possible fer aquesta ampliació al llarg dels deu quilòmetres de la carretera i alguns trossos continuaran sent de dos carrils, un per a cada sentit de la marxa.

ARA A PORTADA
Publicat el 03 de setembre de 2010 a les 17:30
Et pot interessar
-
Societat Lleida reactiva les converses per construir la primera gran mesquita
-
Societat Reobren les piscines d’Almacelles després de detectar-hi excrements humans
-
Societat La nova estació d’autobusos de Lleida amb 28 andanes obrirà al primer trimestre del 2026
-
Societat Avaria a la catenària deixa sense trens el tram entre Lleida i Juneda
-
Societat Trànsit reforça els radars i els controls a les carreteres de Ponent
-
Societat Augmenta el rastre de drogues com la cocaïna i la ketamina a les aigües residuals de Lleida