L’estació d’esquí La Molina serà la primera del Grup FGC que obrirà les seves portes per la nova temporada de neu. Serà el 26 de novembre, amb unes condicions notables, gràcies als primers flocs de neu caiguts durant aquests darrers dies, i que han permès, conjuntament amb els canons, consolidar una primera capa de neu. Concretament, segons han informat des de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, en només dos dies s’han produït 25.000 metres cúbics de neu a la Molina.
Pel que fa a la resta de pistes, Espot, Port Ainé i Vallter 2000, obriran les portes el 2 de desembre, i la Vall de Núria ho farà el dissabte 3 de desembre. Enguany, la venda dels forfets de temporada ja està en marxa i els clients que l’adquireixin abans del 2 de desembre podran beneficiar-se d’un descompte.
Aquest cap de setmana, per altra banda, el Grup FGC serà present al Let’s Snow BCN al poble Espanyol i oferirà informació i assessorament a qui ho desitgi. A més, La Molina, Vall de Núria i Vallter també seran presents a la Fira de la Muntanya Vic-Collsacabra.
L’estació d’esquí La Molina obrirà el 26 de novembre i Espot i Port Ainé, el 2 de desembre
Societat
Les condicions de les pistes són notables, gràcies als primers flocs de neu
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de novembre de 2016 a
les 13:57
Et pot interessar
-
Societat
La conca del Segre i la Noguera Pallaresa entren en sequera prolongada després d’un estiu sense pluges
-
Societat
Demanen 2 anys de presó per a un home acusat de donar una bufetada a l'alcalde d'Alins
-
Societat
Lleida registra 8 morts menys que l’any passat i redueix un 36% la sinistralitat mortal
-
Societat La Urbana de Balaguer deixa de treballar durant tres dies
-
Societat
A judici el contenciós contra la llicència de la Paeria a la línia d'evacuació dels parcs solars d'Alcarràs
-
Societat Demanen presó per a una parella de Lleida per no tornar un cotxe que havien llogat per només tres dies
