El criador de gossos que va escriure amenaces de mort al mur de Facebook de l'Associació Professional d'Agents Rurals de Catalunya havia de declarar com a investigat davant el Jutjat d'instrucció número 2 de Girona aquest dilluns. L'home, veí de Sils, no s'ha presentat i el jutge el tornarà a citar perquè es desconeix si havia rebut correctament la notificació.
L'advocat que representa l'associació, Albert Requena, ha recordat que els comentaris que va penjar feien referència a la nota de condol de l'associació pel doble crim de dos forestals a mans d'un caçador a Aspa (Segrià) el gener passat i que eren "totalment desafortunats" perquè "amenaçaven" els agents. Concretament, havia escrit frases com ara "veient com actuen jo mateix no descarto carregar-me'n uns quants" alhora que els titllava de "fills de puta".
El cas està en fase d'instrucció i el jutge haurà de decidir si l'acaba processant per un delicte d'amenaces.
L'home que va amenaçar de mort els Agents Rurals després del crim d'Aspa no es presenta al jutjat
Societat
El jutge l'ha tornat a citar perquè es desconeix si havia rebut la citació correctament |
ARA A PORTADA
-
Successos Cinc ferits, tres d’ells crítics, en bolcar un vehicle a Ribera d’Urgellet Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
-
Publicat el
17 de juliol de 2017 a
les 16:52
Actualitzat el
17 de juliol de 2017 a les
16:59
Et pot interessar
-
Societat
Comença la renovació de l’A-2 entre Cervera i la Panadella amb una inversió de 12,3 milions
-
Societat
L’Aquelarre de Cervera crema la nit amb Felip V com a protagonista
-
Societat
Tres ferits crítics en bolcar un cotxe en un camí rural a l'Alt Urgell
-
Societat
L’IEI posa el focus en la sobirania i l’autodeterminació per la Diada
-
Societat
La Paeria lloga un solar de la plaça del Dipòsit per instal·lar-hi un bar
-
Societat La manca de capacitat de la xarxa elèctrica pot frenar nous habitatges a Lleida
