La Marató es celebra aquest diumenge 18 de desembre, i com cada any, els municipis lleidatans es mobilitzaran per recaptar diners, enguany, per a la salut cardiovascular.
A la ciutat de Lleida, el Club Esportiu La Seu Vella ha organitzat una nova cursa i caminada fins a la catedral. Serà a partir de les 11:30 hores del matí. La pujada a la Seu Vella és una cursa d'atletisme que està oberta per a tots els públics, adreçada als adults i als nens i nenes, i que es celebra des de fa 41 anys. La cursa té un recorregut de 10 quilòmetres passant pels llocs més emblemàtics de la ciutat de Lleida.
Una altra activitat física solidària també es farà a la ciutat el diumenge. “Puja corda per la Marató” pretén que joves i adults s’endinsa en el món de l’escalada. El club d'escalada i muntanya Pardinyes organitza aquesta activitat i cedirà material fer poder-la realitzar. El preu, 4,5 euros, i el lloc, el pavelló municipals Juanjo Garra.
A Balaguer, un dels actes més curiosos el prepara el grup de bastoners del Casal Pere III. A la Plaça Mercadal i a partir de les deu del matí, el col·lectiu balaguerí ensenyarà com es balla amb bastons i oferirà la possibilitat de realitzar fermalls i clauers de fusta. Tot, per un euro.
L’AMPA de Escola Pia de Tàrrega també ho té tot llest per col·laborar amb La Marató. Els actes del centre es celebraran a partir de les cinc de la tarda del dissabte a la mateixa escola. Tallers de cartró, exhibició de pessebres de les famílies de l’escola i una demostració d’aeròbic seran les activitats més destacades.
Lleida escalfa motors per «La Marató»
La històrica pujada a la Seu Vella, una activitat d’escalada o un curs de bastoners a Balaguer, entre els actes més destacats
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de desembre de 2022 a les 07:39
Actualitzat el 15 de desembre de 2022 a les 10:06
Et pot interessar
-
Societat Lleida posarà en marxa un banc de finques agràries per promoure l'Horta
-
Societat Aquests són els millors kebabs de Lleida
-
Societat El bisbe de Lleida destaca la «interpretació dels signes dels temps» que té Lleó XIV
-
Societat Ferrocarrils impulsarà la reforma de l’estació de Vallfogona de Balaguer amb el suport ciutadà