Les conselleres de Salut, Alba Vergés, i Agricultura, Teresa Jordà, s’han reunit aquest migdia per videoconferència amb el món local de Lleida per coordinar l’inici de la campanya de la fruita i activar un pla d’acció específic per a la població nouvinguda en el context de l’emergència de la covid-19.
Govern i ajuntaments han ratificat els circuits de confinament i els espais habilitats per aïllar els temporers que ho requereixin. A la trobada també hi ha assistit el secretari general de Treball, Josep Ginesta, i el delgat del Govern a Lleida, Ramon Farré. Treball destinarà 10,5 milions per a accions sobre sensellarisme, voluntariat i servei d'atenció domiciliària.
El Departament de Salut ha coordinat amb els ajuntaments l’adequació dels espais per al confinament de contactes que no poden fer l’aïllament al domicili particular o a l’alberg on s’allotgen. La conselleria ha habilitat un hotel amb 49 habitacions a Lleida i té a punt una casa de colònies amb 130 llits.
Així mateix, la Paeria ha habilitat un espai al pavelló Agnès Gregori amb 81 places per a persones nouvingudes sense llar. A partir de l'1 de juny l’operatiu es traslladarà al pavelló 3 de la Fira de Lleida, amb capacitat per a 122 persones, que es podria augmentar si calgués.
Lleida habilitarà espais adequats per confinar els temporers que ho necessitin
Societat
Treball destina 10,5 milions d’euros per a accions sobre sensellarisme, voluntariat i servei d’atenció domiciliària
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de maig de 2020 a
les 12:03
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers retiren els efectius terrestres de l'incendi de Senet per la inestabilitat meteorològica
-
Societat
Aquests són els millors bars de Balaguer, segons les opinions dels clients
-
Societat
Demanen evitar activitats de muntanya a la zona de l'incendi de Senet: «La pluja ha estat insuficient»
-
Societat
Golmés es prepara per viure una Festa Major plena de música, tradició i activitats per a tots els públics
-
Societat
El fotoperiodista Kim Manresa serà guardonat amb el Premi Miravisions d’Honor 2026
-
Societat
Lleida desplegarà un ampli dispositiu de seguretat per a l'eclipsi
