La baixada del preu del cru en els últims mesos –aquest dimecres el barril de Brent va baixar dels 60 dòlars per primer cop en cinc any– ja es comença a notar als preus de moltes gasolineres i a la butxaca de molts conductors.
Els països importadors, com Espanya, són els més beneficiats per un cost més baix del cru però aquesta reducció de preus de moment ha arribat a comptagotes.
En aquest Mapa Interactiu es pot veure i consultar les 40 gasolineres catalanes que tenen el gasoil amb un preu per sota d'un euro. D'entre aquestes n'hi ha dos de la demarcació de Lleida. Una a Lleida ciutat, concretament al carrer enginyer Antoni Llobet. L'altra és a Tremp, a l'Avinguda Pirineus.
Mapa de les gasolineres lleidatanes amb el litre de gasoil per sota de l'euro
Societat
A Lleida i a Tremp es troben les estacions més econòmiques
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de desembre de 2014 a
les 18:30
Et pot interessar
-
Societat
El fotoperiodista Kim Manresa serà guardonat amb el Premi Miravisions d’Honor 2026
-
Societat
Lleida desplegarà un ampli dispositiu de seguretat per a l'eclipsi
-
Societat
La Xarxa Dret i Presó denuncia el veto a la compareixença de Pablo Hasel al Parlament
-
Societat
El jutjat de Lleida desestima les darreres demandes de regants contra el tancament del canal d'Urgell
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els Amics de Gaspar de Portolà (III)
-
Societat
Exhaurides les entrades per veure l’eclipsi des dels espais habilitats per la Paeria de Lleida
