Així, els tècnics de medi natural coneixen una nova cultura de treball per assolir la màxima qualitat i efectivitat en les accions de conservació que fan les administracions públiques i garantir els millors resultats amb la màxima optimització dels escassos recursos disponibles.
Aquest curs ha de dotar els 25 participants d’unes innovadores eines i coneixements per al disseny, la planificació i l’execució dels plans i les actuacions de conservació de la biodiversitat des d’una perspectiva més eficient, amb la incorporació de nous protocols de Bones Pràctiques i mecanismes d’avaluació estandarditzats arreu del territori.
El Departament de Medi Ambient i Habitatge és una de les administracions membre d’Europarc-Espanya, organització en què participen les institucions implicades en la planificació i gestió dels espais naturals protegits de l’Estat espanyol. Constitueix el principal fòrum professional on es discuteixen i elaboren propostes per a la millora dels espais protegits. Aquest curs es va iniciar de manera pilot ara fa un any al Parc Natural de Cardeña y Montoro a Còrdova, i s’ha anat impartint arreu de l’Estat.
ARA A PORTADA
Publicat el 07 d’octubre de 2009 a les 14:41
Et pot interessar
-
Societat Continuen els treballs per reparar la fuita d'aigua a la presa de Rialb
-
Societat Patrulles conjuntes a Mollerussa per frenar els comportaments incívics durant l'estiu
-
Societat L’embassament de Sant Antoni desaigua per excés de cabal a la Noguera Pallaresa
-
Societat 2on Congrés Català de Repoblament
-
Societat Ipcena exigeix retirar un gran abocament amb amiant a Juneda
-
Societat Lleida reforça la seguretat al Centre Històric amb noves càmeres de vigilància