Així, els tècnics de medi natural coneixen una nova cultura de treball per assolir la màxima qualitat i efectivitat en les accions de conservació que fan les administracions públiques i garantir els millors resultats amb la màxima optimització dels escassos recursos disponibles.
Aquest curs ha de dotar els 25 participants d’unes innovadores eines i coneixements per al disseny, la planificació i l’execució dels plans i les actuacions de conservació de la biodiversitat des d’una perspectiva més eficient, amb la incorporació de nous protocols de Bones Pràctiques i mecanismes d’avaluació estandarditzats arreu del territori.
El Departament de Medi Ambient i Habitatge és una de les administracions membre d’Europarc-Espanya, organització en què participen les institucions implicades en la planificació i gestió dels espais naturals protegits de l’Estat espanyol. Constitueix el principal fòrum professional on es discuteixen i elaboren propostes per a la millora dels espais protegits. Aquest curs es va iniciar de manera pilot ara fa un any al Parc Natural de Cardeña y Montoro a Còrdova, i s’ha anat impartint arreu de l’Estat.
ARA A PORTADA
Publicat el
07 d’octubre de 2009 a
les 14:41
Et pot interessar
-
Societat
Per què «no es pot» menjar carn el Divendres Sant?
-
Societat
La nova fase de la Rambla Ferran es farà aquest any
-
Societat
Relleu generacional a bonÀrea: Ramon Alsina agafarà el timó del gegant de Guissona
-
Societat
Així se celebra la Setmana Santa a Lleida
-
Societat
Silenci, fe i devoció: les millors processons de Ponent
-
Societat
El Pirineu encara una Setmana Santa de rècord amb els millors gruixos de neu de la dècada
