Una jutgessa ha ordenat aquest dimecres presó provisional, comunicada i sense fiança per als quatre detinguts - d'entre 20 i 30 anys- per apallissar un jove el cap de setmana passat a la festa major de Rocallaura (l'Urgell). Segons han informat fonts judicials, la causa continua oberta per un presumpte delicte d'assassinat en grau de temptativa.
Els fets es van produir a la matinada de diumenge. Els serveis sanitaris van atendre la víctima, un jove de 27 anys i veí de Miralcamp (el Pla d'Urgell) després d'haver rebut una pallissa i amb múltiples contusions. El noi va ser traslladat a l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida en estat molt greu.
Finalment, els Mossos van detenir dilluns a Tàrrega tres dels presumptes autors de l'agressió, tots ells amb antecedents per lesions, mentre que el quart implicat va ser detingut l'endemà a Balaguer.
Presó per a quatre detinguts per apallissar un jove durant la festa major de Rocallaura, a l'Urgell
La víctima va ingressar en estat greu a l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’agost de 2016 a les 00:30
Et pot interessar
-
Societat La Lleteria de Juneda tanca per inviabilitat econòmica després de més de deu anys
-
Societat Avís per calor intensa aquest dijous a Ponent
-
Societat Un petit municipi de l’Alt Urgell recupera els «motarrots» per reforçar la identitat local
-
Societat Boí Taüll torna a competir per ser la millor estació d'esquí de l’Estat
-
Societat Un tren entre Lleida i Girona amb parada a Alguaire torna al full de ruta de la Generalitat
-
Societat Alcaldes de Ponent reclamen aturar la macroplanta de biogàs a la Sentiu de Sió