Els propietaris del Lleida Esportiu volen tenir una reunió amb l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo, el regidor d’Esports, Ignasi Amor, i els tècnics de la regidoria.
En un comunicat, els germans Esteve asseguren que van enviar un correu electrònic el passat 22 de novembre en el qual es demanava una trobada amb els dos polítics, una petició que, asseguren, no s’ha atès per part del consistori. En aquesta línia, des de la Paeria s’assegura que es farà la trobada entre l’alcalde i el president de l’entitat, encara que no s’ha fixat cap dia per fer-la.
La voluntat és abordar la qüestió del conveni i la possible ruptura de l’entesa entre ajuntament i club que pretén l’equip de govern en constatar diversos incompliments.
[noticiadiari]66/45852[/noticiadiari]
Pueyo i Esteve mantindran una reunió per abordar el futur del Lleida Esportiu
Els propietaris asseguren que van demanar una trobada a finals de novembre i que la petició no ha estat contestada per l’ajuntament
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de desembre de 2021 a les 09:02
Et pot interessar
-
Esports Les opcions del futbol a Lleida per la temporada vinent
-
Esports Després dels tècnics, els jugadors: el Lleida CF acomiada tota la plantilla
-
Esports El Lleida CF desmantella l'equip tècnic
-
Esports El Lleida CF fracassa en les negociacions i s’aboca a la desaparició
-
Esports L'Atlètic Lleida podria pujar a Segona RFEF a costa del Lleida CF
-
Esports El col·lectiu «Amics del Lleida» impulsa un nou club de futbol per començar a Quarta Catalana