Els propietaris del Lleida Esportiu volen tenir una reunió amb l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo, el regidor d’Esports, Ignasi Amor, i els tècnics de la regidoria.
En un comunicat, els germans Esteve asseguren que van enviar un correu electrònic el passat 22 de novembre en el qual es demanava una trobada amb els dos polítics, una petició que, asseguren, no s’ha atès per part del consistori. En aquesta línia, des de la Paeria s’assegura que es farà la trobada entre l’alcalde i el president de l’entitat, encara que no s’ha fixat cap dia per fer-la.
La voluntat és abordar la qüestió del conveni i la possible ruptura de l’entesa entre ajuntament i club que pretén l’equip de govern en constatar diversos incompliments.
[noticiadiari]66/45852[/noticiadiari]
Pueyo i Esteve mantindran una reunió per abordar el futur del Lleida Esportiu
Esports
Els propietaris asseguren que van demanar una trobada a finals de novembre i que la petició no ha estat contestada per l’ajuntament
ARA A PORTADA
-
Societat La Diada a Lleida reivindica la democràcia i alerta de l’auge de l’extrema dreta Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Societat Els allotjaments lleidatans preveuen una ocupació superior al 80% pel pont de la Diada Redacció
-
Successos Fira Tàrrega viu la jornada més multitudinària i encara la recta final amb el 76% de l’aforament venut ACN
-
Societat Balaguer es transformarà en una vila medieval del 25 al 27 de setembre amb una nova edició de l’Harpia Redacció
Publicat el
08 de desembre de 2021 a
les 09:02
Et pot interessar
-
Esports
Marc Márquez torna a regnar a Aragó i estreny el Mundial
-
Esports
El Lleida CF continuarà al Camp d’Esports aquesta temporada
-
Esports
El Lleida CF fa un pas més per jugar al Camp d’Esports
-
Esports
La pantalla gegant de la Paeria de Lleida canvia el català pel castellà entre aplaudiments
-
Esports
Argentina, favorita per història: «Si guanya, es confirmarà una de les grans constants dels Mundials»
-
Esports
Lleida, al costat d’Espanya: la Paeria instal·larà una pantalla gegant per veure la final del Mundial
