Un dels investigats pel crim d'Aspa torna a caçar després de rebre la llicència

L'home que va deixar les armes a l'autor confés de les morts dels agents rurals ha estat vist en una zona de batuda de senglars

Publicat el 20 de febrer de 2017 a les 11:49
Actualitzat el 20 de febrer de 2017 a les 12:07
L'home que va deixar l'arma a l'autor confés del crim d'Aspa va ser vist caçant el passat dissabte en una reserva pública de batuda de senglars propera a Collserola (Barcelona). Segons expliquen els Agents Rurals, la Generalitat li va donar autorització per entrar a la zona, un fet que consideren de manca de sensibilitat atès que l'home està imputat per un delicte de "cooperació necessària" al comprovar-se que va ser ell el que va facilitar les armes a Ismael Rodríguez, el caçador que va matar els dos agents rurals.

Per aquest fet, la Guàrdia Civil el va expedientar per negligència en la custòdia de les armes. Els rurals asseguren que van alertar la Generalitat d'aquest fet, si bé asseguren que des del Govern no es va atendre aquesta petició. Està previst que l'home declararà el proper 27 de febrer davant del jutge.