Els membres de l’Associació Naturalista del Pallars Jussà “Lo Trencalòs” i els veïns de Vilamitjana acompanyaran als participants i explicaran els valors naturals i patrimonials que la Serra dels Nerets amaga.
L’Ajuntament de Tremp i “Lo Trencalòs” tenen diversos acords de custòdia amb propietaris que permeten realitzar accions de conservació d’espècies com el trencalòs, l’aufrany i el cranc autòcton.
A la ruta es podrà observar també un punt d’alimentació suplementària per milans i aufranys. Aquestes actuacions han fet que es creï a la zona el punt de trobada d’aufranys més nombrosos del Pirineu i l’entitat conservacionista ja està treballant-hi per poder realitzar un seguiment d’aquesta espècie migratòria.
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de setembre de 2008 a les 13:10
Et pot interessar
-
Societat
La màgia dels aparadors: una acadèmia d’anglès impulsa un concurs decoratiu a Lleida
-
Societat
L'estàtua de Gaspar de Portolà torna de l'«exili»
-
Societat
Delimitat l’entorn de protecció del jaciment del Roc del Rumbau de Peramola
-
Societat
La planta de biogàs de la Sentiu preveu començar les obres el 2026 després de rebre el vistiplau ambiental
-
Societat
Treballem per Balaguer impulsa una moció per evitar la supressió d’una línia d’I3 a Gaspar de Portolà
-
Societat
Interior cessarà el cap de la Policia Nacional a Lleida condemnat per assetjament sexual
