Una tempesta amb fortes ratxes de vent que s'han aproximat als 70 quilòmetres ha fet diverses destrosses a punts de la ciutat de Lleida a partir de les cinc de la tarda.
A tot el Segrià i la Noguera s'ha activat l'alerta per l'entrada d'un front molt virulent provinent de l'Aragó. A Alguaire s'ha registrat una ratxa màxima de 130 quilòmetres per hora. A Lleida el vent ha arrencat arbres i rames a zones com Pardinyes i també Ciutat Jardí.
A General Brito la força de l'aire ha tombat motocicletes aparcades. Des de la Paeria s'ha alertat a través de xarxes socials del temps violent per una tempesta acompanyada de pedra, ratxes de vent, esclafits i tornados al Segrià, demanant així extremar les mesures de precaució i limitar moviments.
Una tempesta amb fortes ratxes de vent causa destrosses a Lleida
Alerta a diferents punts del Segrià i la Noguera per l'entrada d'un front provinent de l'Aragó amb molta virulència
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de juny de 2022 a
les 21:35
Actualitzat el
21 de juny de 2022 a les
22:28
Et pot interessar
-
Societat
Balaguer continua la guerra contra els coloms: més gàbies i captures massives
-
Societat
Ordeig demana «responsabilitat» perquè la pesta porcina amenaça «milers de lloc de treball»
-
Societat
JARC denuncia que les restriccions de sega a les ZEPA agreugen les pèrdues pels danys dels conills
-
Societat
El forn del Pla d'Urgell que només obre dues tardes a la setmana i amb servei per encàrrec
-
Societat
Quim Mandado porta la nova gira «Obrint camí» a Lleida en l’únic concert previst a Ponent
-
Societat
Alerten d'una campanya d'incendis agrícola complicada per l'avançament de la sega a Ponent
