L'Ajuntament de Palau d'Anglesola (Pla d'Urgell) ha denunciat que aquest dillus uns desconeguts han entrat al recinte del cementiri municipal i han fet diferents destrosses. En total s'han malmès vuit creus.
L'alcalde del municipi, Francesc Balcells, ha denunciat els fets a la comissaria dels Mossos d'Esquadra perquè puguin fer les investigacions pertinents. També s'han comunicat els desperfectes als propietaris. L'Ajuntament condemna enèrgicament els fets i confirma que repararà les creus malmeses amb el vistiplau dels familiars.
El cementiri ja havia sofert danys en anteriors ocasions amb el trencament de marcs de fotos, gerros de flors i fins i tot l'escultura d'un àngel que presideix el recinte. Fins ara, però, mai havien fet caure simbolisme religiós.
Uns desconeguts destrossen part del cementiri de Palau d'Anglesola
El consistori ja ha denunciat aquest fet als Mossos d'Esquadra
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de juliol de 2019 a les 11:12
Et pot interessar
-
Societat Continuen els treballs per reparar la fuita d'aigua a la presa de Rialb
-
Societat Patrulles conjuntes a Mollerussa per frenar els comportaments incívics durant l'estiu
-
Societat L’embassament de Sant Antoni desaigua per excés de cabal a la Noguera Pallaresa
-
Societat 2on Congrés Català de Repoblament
-
Societat Ipcena exigeix retirar un gran abocament amb amiant a Juneda
-
Societat Lleida reforça la seguretat al Centre Històric amb noves càmeres de vigilància