
Freddie Mercury serà el protagonista de la nit, de la mà dels Autoput. Foto: Steve Jennings/WireImage.
El grup bagenc Autoput actuarà aquest divendres 22 de gener a les nou del vespre a la Sala Gran del Kursaal en un concert únic d'homenatge a Freddie Mercury, cantant del mític grup de rock Queen. La banda liderada per David Sais, i sota la direcció artística de Moi Boixadera, Rubén Victòria i Pol Escudé, ja ha exhaurit totes les entrades per aquest concert.
"Les plàcides aigües del llac Léman" -que és com s'anomena l'espectacle que presentaran al Kursaal- mostra el mut testimoni d'alguns dels moments d'efervescència creativa de la banda londinenca Queen. L'any en què es compleix el 25è aniversari de la mort de Freddie Mercury (va deixar el món dels vius, concretament, el 24 de novembre del 1991) els membres d'Autoput, influenciats des dels seus inicis per Queen, li volen retre el seu particular homenatge.
Amb tota humilitat i amb el seu conegut sentit de l'espectacle, Auotput ens convida a un show ple de sorpreses que promet no deixar indiferent a ningú. La banda manresana s'acompanya en aquest nou projecte de la força vocal del Cor Nuar i emfatitzant el ritme amb l'espectacular treball de percussió corporal de la Big Hand d'en Santi Serratosa.