«L'alegria que passa», l'últim musical de Dagoll Dagom, arriba al Kursaal el cap de setmana en tres funcions

La companyia catalana s'acomiada dels escenaris amb un muntatge innovador i impactant del clàssic de Santiago Rusiñol

Publicat el 10 d’octubre de 2023 a les 14:35
Actualitzat el 10 d’octubre de 2023 a les 14:46
[youtubedestacat]https://www.youtube.com/watch?v=Et-jtT3ymkM[/youtubedestacat]
La companyia Dagoll Dagom presentarà aquest cap de setmana al Kursaal  l'últim espectacle de creació de la seva trajectòria: L'alegria que passa. Després d'haver treballat amb textos d'Àngel Guimerà, Mercè Rodoreda o Pere Calders, entre d'altres, la companyia torna a portar un clàssic de la literatura catalana a la contemporaneïtat a través de la dansa, la música i el teatre. Es podrà veure a la sala gran dijous a les 6 de la tarda, i divendres i dissabte a les 8 del vespre.

L'alegria que passa de Santiago Rusiñol es va estrenar al Teatre Romea l'any 1898, i va esdevenir un referent per a moltes companyies del territori, esdevenint un dels espectacles més representats de l'època. La història transcorre en un poble gris, monòton i industrial que veu trencada la seva rutina amb l'arribada d'un gran espectacle musical.

L'espectacle és una idea d'Anna Rosa Cisquella, amb text i direcció de Marc Rosich i música i direcció musical d'Andreu Gallén. El manresà David Pintó n'ha fet l'ajudantia de direcció. El repartiment, encapçalat per Maria Molins, compta amb Mariona Castillo, Júlia Genís, Eloi Gómez, Pol Guimerà, Pau Oliver, David Pérez-Bayona, Guillem Ripoll i Guillem Fole.

Les entrades per veure L'alegria que passa al Kursaal tenen un preu de 28 euros (25 euros majors de 65 anys; 20 euros menors de 30 i Carnet Galliner, i 15 euros per a menors de 12 anys) i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal de dimarts a dissabte d'11h a 13 h i de 18 h a 20 h, o per internet.