Casa Mas comença a seleccionar personal per a la nova planta que obrirà a Sallent

Aquest dimecres ha connectat 4.000 plaques solars en la seva coberta que permetran reduir 541Tn de CO2 anuals

Publicat el 13 de setembre de 2022 a les 14:48
Dins del procés de posada en funcionament de la seva nova planta de Sallent, l'empresa de plats frescos precuinats, Casa Mas, ha connectat aquest dimecres les 4.000 plaques solars instal·lades en la seva coberta que permetran reduir 541Tn de CO2 anuals, el que equival a 30.000 arbres en 90 hectàrees de bosc. Aquesta inversió permetrà produir més de 2.000 MWh a l'any, el que equival al consum mitjà de 600 llars.

Aquest és un dels primers passos per la posada en marxa definitiva del total de la instal·lació productiva que s'allargarà fins a finals del primer trimestre de 2023. L'empresa, des d'ara i durant tots aquests mesos, està en ple procés d'expansió i professionalització de la seva plantilla amb la selecció i incorporació de nous efectius a tots els seus nivells, des d'operaris de magatzem i d'indústria alimentària, costumer service, xefs, cuiners industrials, auxiliars d'higiene i tècnics electromecànics d'indústria alimentària per a reforçar totes les seves àrees funcionals i de negoci.

En aquest projecte industrial, Casa Mas ha fet una aposta per millorar l'eficiència energètica de la seva nova planta sumant-se al compromís de la reducció de la petjada de carboni dels ODS de la UE. 

Per l'any 2023, el 100% de l'energia elèctrica consumida per la companyia serà d'origen renovable. A més, el seu objectiu serà aconseguir la neutralitat climàtica abans del 2030, duent a terme altres actuacions com la substitució de la seva flota de vehicles de combustió per elèctrics amb Biogàs o Hidrogen.