En un any, i després d'una inversió de 3,2 milions d'euros, entraran en funcionament les innovadores instal·lacions al polígon La Serreta (Sant Fruitós de Bages), en uns terrenys ja adquirits de prop d'una hectària. En paral·lel, Grup Llobet mantindrà l'actual seu central, a pocs metres dels nous terrenys. Allà hi continuaran havent les oficines centrals i tindrà més espai des d'on centrar-se en la distribució per a la seva quarantena de botigues, així com la seu de Llobet Regals, un dels líders estatals en la comercialització de lots d'empresa i paneres de Nadal.

El director general del grup, Ignasi Llobet. Foto: GLlobet
A banda de la producció d'Alven i Supercarns, des de les noves instal·lacions hi operaran les marques agrupades sota el paraigües de Superfresc, la firma de distribució de productes frescos al major: a més de Supercarns, hi treballaran Superfruits i Superpeix. Superfruits es troba en un gran moment de forma després de la integració d'una important empresa especialitzada de la Catalunya central i de tota la seva cartera de clients. Mentrestant, Superpeix és la divisió de més recent creació, i respon a la clara voluntat del grup de garantir un servei el màxim d'integral possible als seus clients minoristes. Sense anar més lluny, Superpeix garanteix el peix fresc sortit directament de la llotja de Barcelona.
Finalment, la inversió pensa de forma molt especial en l'orientació de Grup Llobet a l'alimentació saludable i a la recerca en nous productes propis i noves formes d'elaborar els aliments. Ca l'Arpellot, la primera cadena de botigues saludables a Catalunya, hi tindrà la seva sala blanca per a la creació, desenvolupament i preparació de productes d'elaboració pròpia, en alguns casos amb la col·laboració de centres de recerca i sota la direcció i coordinació del seu equip de professionals especialitzats en nutrició i gastronomia.
De fet, fa un temps que Grup Llobet té integrat un equip professional que vetlla per la creació d'aliments 100% saludables i amb marca pròpia, entre els quals en destaca la nutricionista Aina Llobet i el xef Didac Pintó Planas.
En definitiva, i per mitjà d'un projecte que contempla la creació d'una vintena de nous llocs de treball directes i una desena d'indirectes, amb aquest nou projecte Grup Llobet diferencia clarament les dues orientacions comercials (a consumidors finals i al major), reforça la seva aposta per una producció pròpia de valor afegit i potencia la seva aposta per la recerca. Alhora, Grup Llobet es reivindica com una de les firmes de referència a Catalunya, que aposta pel territori i es compromet a millorar la vida de les persones que, com a clientes i clients, confien en els seus serveis i en els seus productes.