Calces en l'aparador d'un forn de pa o bicicletes en una sastreria. Joies en una agència de viatges o productes de recent nascut a l'aparador d'una immobiliària. La campanya "Aparadors creuats" de Manresa +Comerç ha arribat al seu equador aconseguint el seu principal objectiu: que els vianants busquin els aparadors per comparar, o que se sorprenguin en el cas de no conèixer la proposta.Molt calent! del forn...a les brases... #aparadorscreuats FornCabrianes&NeusSuarez @manresacomerci #manresa pic.twitter.com/KjkbWYzQOF
— Pep Garcia (@peplageneral) 2 d’abril de 2016
Des del passat 29 de març, 50 comerços de Manresa de diferents sectors s'han intercanviat els aparadors de manera que el producte que mostren és d'un altre establiment. La proposta encara s'allargarà fins al 9 d'abril.
A diferència d'altres campanyes de Manresa +Comerç, en aquesta ocasió el premi no serà per al públic o el comprador, sinó per als comerços participants. Un jurat valorarà quina parella de comerços han aprofitat millor les seves sinèrgies i les seves complementarietats, i els que guanyin s'emportaran l'organització d'un Afterworks per als seus clients en la zona ajardinada de 900m2 de Món Verd Jardineria, a la carretera de Vic.
Els comerços participants, per si elgú vol entretenir-se a seguir els seus aparadors són: La Creadora - Llobet; La Creadora - Arpellot; Júlia Perfumeria - Petit Celler; Copèrnic - Masanés; Itziar - Xixonenca; Neus Suárez - Forn de Cabrianes (Muralla); Parcir - Pakpil; Peiró - Estrada Joieria; Expert Juanola - Lookal; KLT Sabateria- Pas a Pas; Nou Nat - Inllobsa; Orquídea - Forn Cabrianes (Armengol); Farrés 39 - General Òptica; Señor - Triskel 365; SG4 Dona - Espai Rubiralta; Señor Nens - Sobrerroca; Vins Tomasa - Somnis; Iglesias Moda - Sibelius; Abacus - Forn Cabrianes (Passeig); Prodigy Nails - Puigbertran, i Caribú - Farnàcia Planas.