
El Manresa FS va jugar de negre. Foto: Xiulet Final
El Manresa FS havia d'enfrontar-se al Pallejà amb una baixa d'última hora important. La del jugador Marc Fernández, que hores abans del partit havia estat pare. Davant d'aquesta absència, més les habituals baixes de Redu i Isaac, el partit davant un dels equips punters es veia com a un esdeveniment que calia superar com fos. I així va ser, els manresans varen fer un partit molt seriós i en algunes fases fins i tot brillant. Pallejà, un equip veterà amb jugadors importants com Guille o l'ex Bar Mi Casa, Ramón, no es va trobar còmode sobre el parquet del Pujolet.
Al primer temps, amb el Manresa portant el pes del partit, el trigolejador de la tarda Tanti, va avançar els manresans als sis minuts, marcador que va tancar el primer temps. S'esperava més a la represa, el partit s'havia de trencar d'un moment a l'altre, i així va ser en favor dels manresans, que, en el marge de dos minuts, van deixar el marcador en 3-0 amb dues accions de contracop. Abans d'això, el Pallejà tenia el partit controlat, però es va trobar amb els dos gols inesperadament.
A deu minuts per acabar, Coca i Guille varen reduir diferencies i es temia el pitjor. No va ser així perquè Tanti va finalitzar una acció al segon pal obrint escletxa al electrònic. El Pallejà, amb cinc faltes acumulades i amb Ramón expulsat, veia com el partit se li escapava de les mans. Varen jugar de cinc sense perill mentre Asis de doble penal marcava el cinquè.
Amb el partit tancat i amb 8 dècimes per acabar, va arribar el tercer gol visitant sense conseqüències.
El Manresa FS va jugar amb samarreta negra
El Pallejà va arribar a Manresa correctament amb dos equipaments, el titular i el suplent. Ambdos equipaments, però els col·legiats varen considerar que podien portar confusió. Per tant varen optar per demanar que fos l'equip local, el qual disposava d'un equipament ben diferent que fos qui modifiqués la vestimenta. I així va ser i els manresans van jugar de negre.
En pocs dies dues jornades
El proper partit del Manresa és a Salou aquest cap de setmana i la jornada següent, la 14 de lliga, es jugarà dimarts dia 8 de desembre en que els manresans rebran al AEJ Riera de Cornellà al Pujolet al horari habitual de les 18.15 hores.