L'Avinent Manresa afronta la segona jornada de la Lliga Iberdrola femenina amb tranquil·litat

Lluitarà per entrar a la fase per al títol, però en el pitjor dels casos, els tres punts de la primera jornada li permeten mantenir lluny el descens

Publicat el 05 de maig de 2023 a les 15:41
L'Estadi Municipal d'Atletisme El Congost viurà dissabte la segona jornada de la Lliga Iberdrola de Divisió d'Honor femenina sota l'organització de Club Atlètic Manresa. Fins a Manresa, vindrà el potent Playas de Castelló, l'Alcampo Scorpio-71 de Saragossa i l'Hospitalet Atletisme

L'encontre es presenta molt disputat per totes les posicions, menys per la primera que serà indubtablement per a Playas de Castelló. Qualsevol de les altres tres posicions estàn molt obertes a qualsevol de la resta d'equips participants en el quadrangular. 

La formació manresana arriba a aquesta segona jornada amb tres punts al calaix desprès de l'excel·lent resultat aconseguit en la primera jornada. Això li dona certa tranquil·litat a l'hora d'afrontar el compromis, ja que en el pitjor dels resultats, arribaria a la final de descens amb quatre punts, quan amb molta probabilitat hi haurà dos o tres equips amb només dos punts. Tot i així, no es descarta l'opció de lluitar per entrar en la final per al títol, però les manresanes haurien de quedar segones en aquest compromís.

La formació manresana porta nou anys en la màxima categoria de clubs femenins de l'atletisme estatal. Un objectiu, el de aconseguir l'ascens en aquell juny del 2014, que tenia tots els numeros de ser un simple periple d'un any en la màxima categoria estatal per la enorme qualitat de tots els equips participants, s'ha transformat en la millor de les etapes de l'atletisme manresà de tots els temps. 

La trajectoria de l'Avinent Manresa ha estat envejable en tots aquests anys: 2015 (12è), 2016 (9è), 2017 (8è), 2018 (11è), 2019 (11è), 2020 (7è), 2021 (7è), 2022 (8è). L'Avinent Manresa ha participat en quatre finals per al titol, i ha quedat entre les millors vuit formacions de l'estat. 

Diumenge, l'equip manresà sortirà a donar-ho. L'empresa no es fàcil. En aquesta ocasió, es recupera la saltadora de perxa Nerea Pérez, però no es pot comptar per lesió amb la tanquista Martina Zunino.
 

Alineació de l'Avinent Manresa

  • 100 metres llisos. Laia Solà i Ellà Bertuè
  • 200 metres llisos. Patricia Serrano i Meritxell Pujol
  • 400 metres llisos. Laura Bou i Meritxell Tarragó
  • 800 metres llisos. Marina Guerrero i Mercè Guerra
  • 1.500 metres llisos. Meritxell Soler i Núria Tilló
  • 3.000 metres llisos. Meritxell Soler i Mireia Guarner
  • 5.000 metres marxa. Mar Juárez i Carme Robles
  • 100 metres tanques. Emilia del Hoyo i Paula Rodriguez
  • 400 metres tanques. Helena Santacana i Maite Marzo
  • 3000 obstacles. Marina Guerrero i Mercè Guerra
  • Altura. Ona Bonet i Raissa Garcia
  • Perxa. Nerea Pérez i Laura Clemente
  • Llargada. Elda Romeva i Marta Galló
  • Triple. Berta Eslava i Jenay Hernández
  • Pes. Ainhoa Martínez i Nadia Riera
  • Disc. Ainhoa Martínez i Alba Estévez
  • Martell, Irene Mateo i Mar Santanach
  • Javelina Erika Sellart i Aisha Mariche
  • 4x100 Serrano, Solà, Bestué i del Hoyo
  • 4x400 Bou, Xènia Pubill, Queralt Vallbona i Tarragó