El Petropintó ASFE ha sumat aquest diumenge la seva segona victòria consecutiva a la Copa Catalunya femenina i se situa en un ample grup d'equips a mitja taula. Tot i així, les de Sant Fruitós de Bages han hagut de suar molt davant un Bàsquet Safa Claror que encara no ha guanyat cap partit de lliga i a qui ha derrotat 63-58 després d'una pròrroga i que les barcelonines dominessin bona part del partit.
Les primeres anotacions han donat avantatge a les bagenques, tot i que les visitants ja s'han possat per davant abans d'acabar el primer quart, 14-16. La dinàmica s'ha mantingut en un segon quart que ha propiciat que les de Barcelona es posessin set a sobre, 26-33.
Tornant de vestidors, les santfruitosenques han agafat el timó del partit i l'han capgirat per posar-se per davant a falta de deu minuts, 45-42. La reacció, però, no ha tingut continuïtat, i les visitants han aconseguit forçar la pròrroga amb el 53-53 final. En el temps afegit, les locals no s'han deixat endur pel desencís i han certificat una treballada victòria.
Paula Orive ha estat laa màxima anotadora bagenca amb 14 punts.Les santfruitosenques no tornen a competir fins al diumenge 10 de novembre a 2/4 de 7 de la tarda. Serà a la pista del Club Natació Terrassa.