La secció de Manteniment de la Via Pública i Barris de l'Ajuntament de Manresa ha comunicat que aquest dilluns 1 d'agost han començat els treballs d'arranjament de varis camins rurals.
L'actuació, que es fa amb una Motonivelladora, consisteix en allisar els vials millorant la planimetria i eliminants reguerots i sotracs. També s'aprofita per marcar la pendent transversal del camí (inclinació que porta les aigües cap a un dels laterals). Una vegada feta la millora de la planimetria es compacta amb el Compactador.
És previst que aquests treballs durin 3 dies i els vials afectats són:
- Camí de la Protectora d'Animals
- Camí dels Corrons
- Camí de l'Església del Xup
- Camí dels Casals
- Camí de l'Ermita de la Salut
- Camí del Mas d'en Pla
Comencen els treballs d'arranjament de varis camins rurals
L'actuació, que es fa amb una Motonivelladora, consisteix en allisar els vials millorant la planimetria i eliminants reguerots i sotracs
Ara a portada
-
Societat La Sareb insta la Plataforma dels Aliments de Manresa a marxar de la carretera de Vic Pere Fontanals
-
Societat Josep Maria Mata-Perelló, Creu de Sant Jordi per la seva trajectòria científica i humana Redacció
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
Publicat el 01 d’agost de 2016 a les 14:58
Actualitzat el 01 d’agost de 2016 a les 15:02
Et pot interessar
-
Societat El COAC cedeix a Plataforma per la Llengua l'ús de la sala de reunions de la Casa Lluvià
-
Societat L'Ajuntament de Manresa iniciarà dilluns la reurbanització del carrer Santa Maria
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines
-
Societat L'Ajuntament de Manresa i la Federació de barris renoven el conveni del Pla de Desenvolupament Comunitari