Aquest dimarts a les 7 de la tarda tindrà lloc al Consorci del Moianès la presentació del Pla zonal de carreteres de la Diputació de Barcelona als alcaldes de la comarca. La presentació anirà a càrrec del diputat d'Infraestructures Viàries i Mobilitat, Jordi Fàbrega, juntament amb el president del Consell Comarcal del Moianès, Dionís Guiteras.
El Pla zonal de carreteres relaciona el conjunt de camins municipals de cada comarca que podrien passar a formar part de la xarxa local d'acord amb la normativa de la Llei de carreteres.
Per aquest mandat 2015-2019, el Pla zonal de carreteres preveu que un camí municipal de cada comarca passi a ser carretera i s'integri a la Xarxa local de la Diputació de Barcelona.
En aquest acte també es presentarà als alcaldes del Moianès el programa d'ajuts que la Diputació de Barcelona destinarà als ajuntaments per la millora i el manteniment de camins municipals.
La Diputació presenta als alcaldes del Moianès el Pla zonal de carreteres
En l'acte, que es fa aquest dimarts, també es presentarà el programa d'ajuts per la millora i el manteniment de camins municipals
ARA A PORTADA
-
Manresa, capital del cinema en català: supera en projeccions per sala grans ciutats com Barcelona Pere Fontanals
-
-
Manresa es dota d'un pla de plans per garantir una resposta ràpida i coordinada en emergències Pere Fontanals
-
-
Manresa Il·lumina, entre els deu millors projectes d'economia circular als Innovation in Politics Awards Pere Fontanals
Publicat el 04 d’abril de 2016 a les 13:10
Actualitzat el 04 d’abril de 2016 a les 13:12
Et pot interessar
-
Societat El Geoparc de la Catalunya Central impulsa un procés participatiu amb docents per definir el seu Pla Estratègic Educatiu
-
Societat Afectacions de trànsit per la Festa de Tardor dels comerciants del carrer Barcelona
-
Societat L'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer celebra 25 anys amb un programa d'actes commemoratius
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous