Aquest divendres, 9 de febrer, a les set del vespre, el periodista Antonio Baños, portaveu de Súmate i membre del Secretariat Nacional de l'ANC, conduirà una conferència-col·loqui, oberta a tothom, a l'Espai Òmnium, de Manresa (c. de Sobrerroca, 38), sobre el paper d'Òmnium en l'eixamplament de l'espai social de la República Catalana.
Després de la conferència-debat, es farà l'assemblea anual ordinària de socis d'Òmnium Bages-Moianès, que s'ha convocat per a les vuit del vespre (en primera convocatòria) i a dos quarts de nou del vespre (en segona convocatòria). Durant la trobada, es farà balanç del darrer any i definirà la proposta de pla de treball per al 2018.
ARA A PORTADA
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
-
Successos Tallen el carrer Vilanova de Manresa mentre es valora el risc d'esfondrament d'un edifici Pere Fontanals
-
-
Política Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa Pere Fontanals
-
Política Els alcaldes de Sant Fruitós i Sant Vicenç alliçonen Manresa sobre seguretat Pere Fontanals
Publicat el
07 de febrer de 2018 a
les 16:52
Actualitzat el
07 de febrer de 2018 a les
19:02
Et pot interessar
-
Política
ERC Sant Fruitós retreu que el gimnàs del Pla del Puig arribi amb dos anys de retard
-
Política
Endavant crea el primer nucli de l'organització al Moianès
-
Política
Junts per Manresa reclama revisar els contenidors massa a prop dels habitatges per prevenir incendis
-
Política
«Manresa no pot assumir més gent que necessita assistència social»
-
Política
Manresa en Comú rebutja el «racisme» pel crim de Vilajosana i reclama un model de seguretat transversal
-
Política
Junts dona el tret de sortida a la precampanya de Manresa en l'acte de balanç del tercer any de mandat
