L'Ajuntament de Cardona ha obert una convocatòria per al lloguer d'un habitatge municipal ubicat a la Colònia dels Arquers mitjançant un contracte de 7 anys. L'adjudicació d'aquest habitatge es farà mitjançant un sorteig públic de totes les persones que compleixin els requisits. El preu de renda mensual és de 300 euros.
Es pot presentar qualsevol unitat de convivència formada per un mínim de dues persones i un màxim de quatre i que compleixi els trams de renda establerts.
Sol·licituds obertes
Les sol·licituds es poden fer a l'Oficina Local d'Habitatge fins el proper 20 de juny presencialment a l'Oficina Local d'Habitatge o telemàticament via instància amb aquesta documentació.
Requisits
Per sol·licitar un habitatge caldrà complir els següents requisits:
- Que es tracti d'una persona física i major d'edat, o menor emancipat
- Tenir capacitat jurídica i d'obrar, per tal d'obligar-se i subscriure un contracte d'arrendament en el cas de resultar adjudicatari d'un d'aquets habitatges.
- Disposar de nacionalitat espanyola o de permís de residència en vigor. En aquest cas, es té en compte a tots els membres de la unitat de convivència.
- La totalitat dels membres que formin la unitat de convivència han d'estar empadronats a Cardona amb una antiguitat mínima de 6 mesos.