Convocats per les seccions territorials de l'ANC i Òmnium, els participants han volgut renovar el groc de l'entorn de la presó. Alguns, com en Joan Martínez, veí de Castellbell i el Vilar, ha dut llaços que estaven col·locats en una plaça del seu municipi i van ser arrencats. Els ha volgut recuperar malgrat que tem que "els tornaran a trinxar". "Però estem aquí pels nostres presos", ha recalcat.

Llaços grocs al camí que porta a Lledoners. Foto: ACN
A banda de la rotonda d'accés, els activistes també han volgut engalanar l'esplanada on durant mesos es van dur a terme les concentracions i des d'on en Joan BonaNit desitjava cada nit "bona nit" als liders independentistes. Aquest dimecres, primer dia dels presos de nou a Lledoners, és previst que ho torni a fer i així cada nit. ANC i Òmnium han convocat una concentració per a "acompanyar-lo".

Una dona, posant un llaç al rètol de Lledoners Foto: ACN
És previst que Oriol Junqueras, Jordi Turull, Raül Romeva, Joaquim Forn, Josep Rull, Jordi Cuixart i Jordi Sànchez arribin aquest dimecres, als volts de la 1, a la presó santjoanenca. Ho faran custodiats pels Mossos, que n'assumiran la custòdia a Can Brians, després de que hagin fet nit a la presó de Zuera.