[municipalsinformacional]
L'alcaldable d'Impulsem Manresa, Joan Vila, ha afirmat a l'entrevista que NacióManresa fa als candidats a les eleccions municipals del proper diumenge a la capital del Bages que "no pot ser que es derivi gent a pisos ocupats, com ens consta que passa", per afirmar que "hem de ser molt prudents i responsables" i que "l'administració no pot caure en aquest parany".
Quan a l'entrevista se l'ha repreguntat per assegurar entendre bé l'acusació, Vila ha reiterat que "quan ve algú a viure a la ciutat, perquè pugui empadronar-se en algun lloc, els envien en un pis ja ocupat". Després ha volgut aclarir que "no dic en cap cas que sigui la tònica; n'hi ha pocs casos, però hi són".
Cal recordar que no és la primera vegada que el candidat d'Impulsem posa els treballadors municipals al centre de les seves manifestacions. En precampanya va assegurar que calia "fer una auditoria externa dels llocs de treball de l'Ajuntament" que li va valdre la resposta del comitè del consistori.
A l'entrevista aclareix que aquell "malentès" va quedar solucionat després de reunir-se amb els representants dels treballadors. Faltarà veure com reaccionen ara a la nova acusació del candidat.
[noticia]109760[/noticia]
[noticiadiari]9/109380[/noticiadiari]
Joan Vila acusa els treballadors socials de l'Ajuntament de «derivar gent a cases ocupades»
L'alcaldable d'Impulsem Manresa concreta, en l'entrevista a NacióManresa que "n'hi ha pocs casos, però hi són"
ARA A PORTADA
-
La marxa de docents conflueix amb la lluita per l'habitatge en un desnonament del Bloc 9 de Manresa Pere Fontanals
-
Els mestres tallen la C-55 a Manresa en l'inici de la jornada de vaga a la Catalunya Central Pere Fontanals
-
Els docents tancats a Manresa denuncien que la direcció d'Educació no assumeix compromisos Pere Fontanals
-
-
Mestres ocupen els serveis territorials d'Educació a Manresa: tancada nocturna abans de la vaga Pere Fontanals
Publicat el
23 de maig de 2023 a
les 22:02
Actualitzat el
12 de març de 2024 a les
14:05
Et pot interessar
-
Política
Sant Fruitós de Bages tanca el 2025 amb un romanent net de prop de 2 milions d'euros
-
Política
L'Ajuntament de Manresa tanca el 2025 amb un romanent de 7,5 milions
-
Política
Revoltes de la Terra convoca tres dies d'accions al Bages contra l'empresa minera ICL
-
Política
Castellbell i el Vilar millora la seguretat del Casino Burés
-
Política
Sant Fruitós pagarà 423.000 euros per les sentències de la residència i projecta ampliar-la fins a 100 places
-
Política
«Assetjament polític»: Ramon Bacardit denuncia una cacera de bruixes a Manresa
