La C-58, a l'entrada del túnel de la Bauma del terme de Castellbell i el Vilar, ha viscut aquest dilluns poc després de 2/4 de 5 de la tarda, 5 quilòmetres de retencions per un accident en què s'han vist implicats dos turismes, dues furgonetes i una motocicleta i que ha comportat quatre persones ferides, totes elles de caràcter menys greu.
Fins al lloc de l'accident s'ha dirigit un helicòpter i tres ambulàncies del SEM, cinc dotacions dels Mossos d'Esquadra i quatre dels Bombers, que han hagut d'excarcerar un dels ferits que havia quedat atrapat a l'interior d'un vehicle. Tres dels ferits han estat traslladats a l'hospital Sant Joan de Déu de Manresa i l'altre a la Mútua de Terrassa.
L'accident ha tingut lloc al punt quilomètric 37,5 de la C-58 i s'ha tallat el trànsit en els dos sentits de la marxa. Malgrat que s'ha obert l'accés a l'Autopista Terrassa - Manresa (C-16) pels peatges de Sant Vicenç de Castellet, les retencions han arribat als 5 quilòmetres. La situació s'ha normalitzat poc després de les 7 de la tarda.
[noticia]99709[/noticia]
Accident entre dos turismes, dues furgonetes i una motocicleta a la C-58 a Castellbell
Els Bombers han hagut d'alliberar una persona atrapada, però els quatre ferits han estat menys greus
ARA A PORTADA
-
Mestres ocupen els serveis territorials d'Educació a Manresa: tancada nocturna abans de la vaga Pere Fontanals
-
Setmana de vaga a l'ensenyament: calendari de talls i protestes a la Catalunya Central Pere Fontanals
-
El «capità» de terra endins: el projecte manresà que ha portat la nàutica professional on ningú l'esperava Pere Fontanals
-
-
Publicat el
04 d’octubre de 2021 a
les 18:58
Et pot interessar
-
Societat
31 dones, 31 històries: el projecte íntim nascut a Manresa que ara es convertirà en llibre
-
Societat
Un bloc sencer en risc a Sant Vicenç: 15 famílies i 30 menors sota l'amenaça d'un fons voltor
-
Societat
Sant Fruitós reactiva la recollida d'ADN caní per combatre l'incivisme a la via pública
-
Societat
La plaça Bonavista estrena el monument del centenari de la Penya Ciclista Bonavista
-
Societat
La façana de l'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de verd pel Dia Mundial del Treball Social
-
Societat
El monjo de Montserrat Joan M. Recasens mor als 92 anys
