El conductor i únic ocupant d'un camió ha resultat ferit de caràcter lleu aquest dijous a 3/4 d'1 del migdia després que el vehicle xoqués contra una roca i bolqués al punt quilomètric 17,5 de la C-55, a l'altura de Castellbell i el Vilar. Fins al lloc de l'accident s'han desplaçat unitats dels Mossos d'Esquadra i el SEM.
Com a conseqüència de l'accident, la via ha quedat tallada en els dos sentits de la marxa durant 15 minuts i posteriorment s'ha habilitat un carril i es dona pas alternatiu. Les retencions són des de fa més e 4 hores de dos quilòmetres i mig en sentit nord i d'un i mig en sentit sud.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WgMDfDp6Uqw[/youtube]
El xoc contra la roca ha provocat que FGC hagi interromput el trànsit de trens de la línia R5 pel risc que la pedra caigui sobre la via.
ARA A PORTADA
-
-
Esports El CE Manresa encaixa la primera derrota de la temporada al camp del Tudelano (2-1) Pere Fontanals
-
Societat Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat Pere Fontanals
-
Esports Manel Deli es proclama campió del món M50 dels 100 quilòmetres en ruta a Galícia Pere Fontanals
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
Publicat el
08 de novembre de 2018 a
les 12:55
Actualitzat el
08 de novembre de 2018 a les
19:16
Et pot interessar
-
Societat
Els casals infantils del CAE i La Xarranca tanquen l'estiu amb 562 participacions al Bages
-
Societat
L'AFABBS programa diversos actes al Bages amb motiu del Dia Mundial de l'Alzheimer
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa inicia l'arranjament d'una quinzena de camins rurals
-
Societat
Obres de fibra òptica a la Muralla del Carme i l'entorn de l'Uniplant Garden a partir de dilluns
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una nova oferta de formació per a adults
-
Societat
La Fira d'Artistes i Artesans provocarà afectacions de trànsit aquest dissabte al Passeig
