Castellbell i el Vilar organitza un autobús perquè tots els veïns i veïnes inscrits a la Cursa de la Dona de Barcelona del proper 11 de novembre es puguin desplaçar amb comoditat fins a la capital catalana. La cursa, que se celebra de manera simultània a vuit ciutats europees, tindrà caràcter solidari i els beneficis es destinaran a l'Associació Contra el Càncer a través del finançament de beques per a joves investigadors de la malaltia.
Inscripcions obertes
Les places d'autobús són limitades i les inscripcions s'han de fer a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania de l'Ajuntament de Castellbell i el Vilar. El preu del viatge d'autobús és de cinc euros.
Castellbell organitza un autobús per participar a la Cursa de la Dona de Barcelona
Societat
Els beneficis de la prova es destinaran al finançament de beques per a joves investigadors
ARA A PORTADA
-
Política Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones Pere Fontanals
-
Política Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els 400 drons enamoren Manresa abans d'un multitudinari Castell de Focs a l'Agulla Pere Fontanals
-
-
Publicat el
19 d’octubre de 2018 a
les 10:23
Actualitzat el
19 d’octubre de 2018 a les
10:25
Et pot interessar
-
Societat
Rècord de participació al Concurs de Paelles de la Festa Major Alternativa amb 55 equips
-
Societat
La campanya de donació de sang de Festa Major a Manresa tanca amb 74 donacions
-
Societat
Treballs de pintura provocaran afectacions nocturnes en quatre carrers de Manresa
-
Societat
Obres de telecomunicacions alteraran l'estacionament als carrers Sant Rafael i Maria Aurèlia Capmany
-
Societat
El carrer Barcelona de Manresa tindrà pas alternatiu per obres dilluns
-
Societat
Avinyó inicia actuacions d'urgència a Cal Verdaguer per garantir la seguretat i preservar el patrimoni
