Castellbell i el Vilar organitza un autobús perquè tots els veïns i veïnes inscrits a la Cursa de la Dona de Barcelona del proper 11 de novembre es puguin desplaçar amb comoditat fins a la capital catalana. La cursa, que se celebra de manera simultània a vuit ciutats europees, tindrà caràcter solidari i els beneficis es destinaran a l'Associació Contra el Càncer a través del finançament de beques per a joves investigadors de la malaltia.
Inscripcions obertes
Les places d'autobús són limitades i les inscripcions s'han de fer a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania de l'Ajuntament de Castellbell i el Vilar. El preu del viatge d'autobús és de cinc euros.
Castellbell organitza un autobús per participar a la Cursa de la Dona de Barcelona
Els beneficis de la prova es destinaran al finançament de beques per a joves investigadors
ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’octubre de 2018 a les 10:23
Actualitzat el 19 d’octubre de 2018 a les 10:25
Et pot interessar
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Restriccions de trànsit als barris de Sagrada Família i Valldaura durant les seves festes
-
Societat Aquest divendres comencen unes obres d'Aigües de Manresa al camí dels Corrons
-
Societat Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés