Creu Roja Manresa ha presentat aquest dimarts la campanya de captació de voluntariat #busquemelteucap #volemelteucap, per incorporar nou volutariat, principalment expert en la seva àrea, que tingui estudis o experiència en alguns àmbits determinats, amb la finalitat que aquests puguin aportar la seves capacitats i experiència en els projectes que Creu Roja a Manresa porta a terme.
La campanya també destaca la figura del Voluntariat Virtual, persones que aporten a la institució el seu coneixement a distància, sense tenir de desplaçar-se i al seu ritme.
Després que la institució fes un estudi de necessitats és va detectar que mancaven els següents perfils:
Perfils necessaris
Atenció social-laboral
- Treballadors socials
- Educadors socials
- Integradors socials
- Animadors Socio-culturals
- Psicòlegs
- Monitors esportius
- Pedagogs
- Psicopedagogs
- Advocats
Comunicació externa
- Fotògraf
- Dissenyador gràfic
- Community Manager
- Social Media
- Periodistes (enfocat a la comunicació 2.0)
- Graduats en comunicació
Oficina - Nau
- Auxiliar administratiu
- Atenció telefònica
- Recepcionista
- Mosso Magatzem
Salut
- TES. Tècnic en Emergències Sanitàries
- Psicòlegs
- Infermenrs
La campanya pretén arribar a captar l'atenció de la població a través de l'experiència del propi voluntariat de la casa, persones que actualment estan aportant la seva experiència i els seus coneixements a través del #JaTeniuElMeuCap.
Amb la Roda de Premsa és dona el tret de sortida de la campanya, on s'han visualitzat tots els materials gràfics: cartells de la campanya buscant els diferents perfils; estovalles individuals, que es distribuiran a Bars i Restaurants gràcies a la col·laboració de DIESA Restauració; atrezzo per fer selfie dels voluntaris actius, i tres mupis a la població de Manresa del 17 de gener al 17 de febrer. La campanya finalitzarà el 28 de febrer.
Durant la campanya es portaran a terme diferents xerrades per explicar la tasca que fan els voluntaris/àries per tirar endavant els projectes de Creu Roja. Paral·lelament a les xerrades, es penjaran històries de vida a les xarxes socials del voluntariat real per tal de donar a conèixer el dia a dia del voluntariat i provocar així un efecte viral.
Creu Roja Manresa llança la campanya per atraure voluntaris
Societat
Necessita persones amb coneixements socio-laborals, d'oficina, de salut i de comunicació externa
ARA A PORTADA
-
-
Esports El CE Manresa encaixa la primera derrota de la temporada al camp del Tudelano (2-1) Pere Fontanals
-
Societat Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat Pere Fontanals
-
Esports Manel Deli es proclama campió del món M50 dels 100 quilòmetres en ruta a Galícia Pere Fontanals
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
Publicat el
17 de gener de 2017 a
les 12:41
Et pot interessar
-
Societat
Els casals infantils del CAE i La Xarranca tanquen l'estiu amb 562 participacions al Bages
-
Societat
L'AFABBS programa diversos actes al Bages amb motiu del Dia Mundial de l'Alzheimer
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa inicia l'arranjament d'una quinzena de camins rurals
-
Societat
Obres de fibra òptica a la Muralla del Carme i l'entorn de l'Uniplant Garden a partir de dilluns
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una nova oferta de formació per a adults
-
Societat
La Fira d'Artistes i Artesans provocarà afectacions de trànsit aquest dissabte al Passeig
