Agents de la policia local de Manresa han detingut un turista portuguès, de 27 anys, després de trobar una dona pel carrer amb lesions evidents i recents fruit d'una presumpta agressió
Els fets han ocorregut aquest dimecres a quarts de cinc de la matinada, quan una patrulla de la policia local ha trobat una dona caminant pel casc antic, arrossegant una maleta, amb talls a la cara, diverses abrasions als braços i taques de sang a la roba.
Entrevistada pels agents, la dona -una jove de 29 anys- els va informar que arran d'una discussió amb la seva parella quan anaven en cotxe, ell l'havia agafat pel cap i l'havia copejat contra el parabrisa del turisme. La noia també va referir trobar-se de vacances a Manresa amb la seva parella i estar allotjada en un apartament.
Els agents van trobar el vehicle de la parella amb desperfectes al parabrisa compatibles amb les lesions de la noia, alhora que van apreciar diverses restes de sang a tot l'interior del vehicle. Una patrulla es va dirigir a l'apartament on es trobava dormint el presumpte agressor, el qual va ser detingut i imputat per un delicte de violència en l'àmbit familiar.
Detenen un turista per colpejar la seva parella contra el parabrises del cotxe
Societat
Una patrulla de la Policia Local de Manresa es va dirigir a l'apartament on es trobava el presumpte agressor, que va ser detingut i imputat per un delicte de violència en l'àmbit familiar.
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
-
Societat El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans «Sàpiens» presentarà a la Fàbrica Nova un reportatge sobre la vaga de 1946 Pere Fontanals
-
-
Publicat el
24 d’agost de 2016 a
les 11:39
Et pot interessar
-
Societat
El Gastrorecup porta a Joviat una proposta gastronòmica basada en aliments recuperats
-
Societat
El carrer Súria de Manresa tindrà afectacions al trànsit per reparar el paviment
-
Societat
Manresa il·luminarà de taronja l'Ajuntament per donar visibilitat a la síndrome de Sudeck
-
Societat
Ampans reuneix més de 300 professionals d'empreses en una jornada inclusiva al Circuit de Catalunya
-
Societat
El carrer Hospital de Manresa es tallarà dissabte al matí per instal·lar-hi una grua
-
Societat
Sant'Egidio inaugurarà el nou curs de l'Escola de Llengua i Cultura amb un acte per la pau
