Aquest divendres 25 de gener a les 6 de la tarda, el Centre Cultural el Casino acollirà la primera de les activitats complementàries que s'han organitzat al voltant de l'exposició Natural/Artificial, inaugurada la setmana passada i que es podrà veure fins al 10 de març.
Es tracta d'una visita familiar, adreçada a infants d'1 a 3 anys i titulada L'art, una petita experiència. L'activitat proposa un recorregut per l'exposició per descobrir noves maneres de relació amb la natura i en el qual es donaran a conèixer les caixes pedagògiques que ha dissenyat Martín Azúa on s'amaguen el tacte, l'olor i el soroll per realitzar un taller en el qual grans i petits hauran de crear a partir del material natural.
L'exposició Natural / Artificial
La mostra Natural / Artificial, que s'emmarca en el Programa d'exposicions itinerants del Departament de Cultura i adreçades a públic infantil, treballa la dicotomia natural i artificial, en un moment en què ambdós conceptes semblen haver-se desdibuixat més que mai. L'exposició cerca com diferents artistes han tractat aquesta dualitat en una sèrie d'obres que tracten temes com els materials, el paisatge, el menjar i els animals. El recorregut expositiu està enllaçat per una sèrie d'intervencions realitzades pel dissenyador Martín Azúa.
Més activitats complementàries a l'entorn de la mostra
La segona activitat programada es farà el divendres 8 de febrer a les 6 de la tarda i es tracta d'una visita (per a públic adult) comentada de l'exposició a càrrec d'una de les seves comissàries.
Finalment, el divendres 15 de febrer a les 6 de la tarda, el centre organitzarà un taller per avis i nets (infants de 5 a 8 anys) anomenat Experimenta i crea a partir de la natura, on els participants podran crear les seves obres a partir de materials naturals o artificials.
Per inscriure's a totes les activitats complementàries cal trucar el telèfon 93 872 01 71 o enviar un correu a centrecultural@ajmanresa.cat.
ARA A PORTADA
-
-
El govern de Manresa respon a Junts que el relleu generacional al comerç ja ho cobreix Reempresa Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa estudiarà crear un itinerari segur per a vianants entre Les Cots i els Dolors Pere Fontanals
-
-
L'alcalde de Manresa talla a Vox arran de no haver condemnat dos feminicidis: «Lliçons, les justes» Pere Fontanals
Publicat el 23 de gener de 2019 a les 12:15
Actualitzat el 23 de gener de 2019 a les 12:19
Et pot interessar
-
Societat
Manresa impulsa una campanya de Nadal per promoure la compra de proximitat
-
Societat
El SAD de Manresa reparteix lots de Nadal a totes les persones ateses als domicilis
-
Societat
L'Ajuntament dedica el calendari del 2026 a la fauna del riu Cardener al seu pas per Manresa
-
Societat
El campanar del Roser de Súria tornarà a sonar gràcies als pressupostos participatius
-
Societat
Santpedor acaba els treballs de millora ambiental a la riera de Joncadella, al Mirador de Montserrat
-
Societat
Castellbell i el Vilar iniciarà al gener el Pla Especial del Catàleg de masies i cases rurals
