El Passeig de Manresa viurà una vetllada marinera el proper dijous 30 d'agost amb un sopar i una cantada d'havaneres a càrrec del grup Cor de Catalunya. No hi faltarà ni el rom cremat ni un menú creat especialment per aquesta ocasió, i que tindrà en els productes del mar el seu eix central. Així, se servirà un pica-pica amb gaspatxo de llagostins, anxoves de l'escala amb albergínia blanca i confitura de tomàquet, escopinyes amb oli de carbó, musclos a la marinera i cargols de punxa al vapor amb vinagreta. El sopar continuarà amb un arròs negre de sípia amb allioli de farigola i un suquet de pescadors, per acabar amb unes postres de sorbet de llimona amb marc de cava.
La vetllada tindrà lloc al Restaurant Passeig i començarà a dos quarts de deu del vespre. El sopar té un preu de 30 euros i cal reservar plaça trucant al telèfon 93 876 92 26 o bé enviant un correu a info@quinpasseig.com.
El Passeig viurà una vetllada marinera el 30 d'agost
S'hi podrà escoltar el Grup d'Havaneres Cor de Catalunya mentre es gaudeix d'un sopar pensat especialment per a l'ocasió
ARA A PORTADA
Publicat el
17 d’agost de 2012 a
les 17:56
Et pot interessar
-
Societat
Manresa reivindica el paper de les milicianes del Bages en una conferència
-
Societat
Un projecte social porta la natació a infants vulnerables de Manresa
-
Societat
El claustre de l'Institut Castellet s'adhereix a les mobilitzacions del professorat
-
Societat
Sant Fruitós millora la via pública amb obres a la Rosaleda i un pas elevat
-
Societat
Talls i afectacions de trànsit per obres de pavimentació a la Plana del Pont Nou
-
Societat
Manresa projecta «Els Girona», un documental sobre la burgesia que va portar el tren a la ciutat
