L'Agència Catalana de l'Aigua va confirmar dijous que l'aigua del Riu d'Or ja és apte pel regadiu i el reg es va reactivar als horts de La Sagrera.
Aquest divendres ha confirmat que les hortalisses, les verdures i la fruita recollida aquests darrers dies cultivats als horts del municipi són comestibles atès que no han estat contaminats.
L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha procedit a comunicar als pagesos i a la comunitat de regants que els productes dels horts no han estat alterats i que poden utilitzar el reg amb normalitat.
Els productes dels horts regats amb les aigües del riu d'Or són comestibles
Així ho han confirmat les anàlisis fetes a les hortalisses, les verdures i la fruita recollida aquests darrers dies
ARA A PORTADA
-
Manresa presenta les primeres bicicletes del Baik, el nou sistema elèctric compartit de la ciutat Pere Fontanals
-
Manresa inicia les obres del nou tram de via verda a Can Font per connectar la xarxa verda metropolitana Pere Fontanals
-
-
«Aliança viu un moment dolç, però a l'extrema dreta tot es complica quan toca consolidar-se» Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 28 d’agost de 2020 a les 17:48
Actualitzat el 28 d’agost de 2020 a les 17:50
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós celebrarà dissabte l'onzena ReFesta amb activitats per fomentar la reutilització i el reciclatge
-
Societat
El programa Bones Potes incorpora gossos a la teràpia per millorar la salut mental infantil
-
Societat Manresa amplia els serveis de conciliació per Nadal amb un casal gratuït i canguratges
-
Societat
Santpedor obre inscripcions per al Casal Esportiu de Nadal
-
Societat
La Policia Local de Sant Fruitós frustra dues ocupacions en immobles de la carretera de Vic
-
Societat
Sant Mateu de Bages projecta una planta de biogàs per reduir la pressió dels purins
