Els membres de la CGT han expressat en un comunicat que "donem tot el suport als dos detinguts" que hi va haver a Manresa arran de la manifestació emmarcada dins de la celebració de l'1 de maig. El que havia de ser una concentració pacífica, va acabar amb una potent càrrega policial per part dels Mossos. El sindicat opina que "l'actuació policial va ser desproporcionada" i és que segons manifesten "[els Mossos] només van buscar provocar, actuant sense pensar i amb total impunitat".
Posant de manifest que "nosaltres també vam sortir a manifestar-nos", els de la CGT lamenten que "la repressió que vam rebre va ser al més pur estil franquista", i afegeixen que "això no ens ha fet agafar por. L'any que ve hi tornarem".
ARA A PORTADA
-
-
Esports El CE Manresa encaixa la primera derrota de la temporada al camp del Tudelano (2-1) Pere Fontanals
-
Societat Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat Pere Fontanals
-
Esports Manel Deli es proclama campió del món M50 dels 100 quilòmetres en ruta a Galícia Pere Fontanals
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
Publicat el
02 de maig de 2017 a
les 12:55
Actualitzat el
02 de maig de 2017 a les
13:52
Et pot interessar
-
Societat
Els casals infantils del CAE i La Xarranca tanquen l'estiu amb 562 participacions al Bages
-
Societat
L'AFABBS programa diversos actes al Bages amb motiu del Dia Mundial de l'Alzheimer
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa inicia l'arranjament d'una quinzena de camins rurals
-
Societat
Obres de fibra òptica a la Muralla del Carme i l'entorn de l'Uniplant Garden a partir de dilluns
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una nova oferta de formació per a adults
-
Societat
La Fira d'Artistes i Artesans provocarà afectacions de trànsit aquest dissabte al Passeig
