L’escola Paidos de Sant Fruitós de Bages ha participat aquesta passada setmana en la fase final de de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat de la Xarxa Vives que s’ha disputat a la Universitat de València.
El centre santfruitosenc va ser el guanyador de la fase local on van participar centres del Bages, el Vallès Oriental, el Berguedà i Osona i per aquest motiu ha representat la UVic- UCC en la fase final. Els representants han estat Marina Altimira, Estrada, Àlex Bosch Castilla, Mia Falcó Quaglia, Laura Ramírez Vergés i Martí Tosa Cortés.
Aquesta competició d’oratòria busca potenciar l'ús de la paraula, el diàleg i l'intercanvi d'idees, així com crear un espai de formació on s'utilitza el català com a llengua vehicular. Hi han pres part 5.000 estudiants de 200 centres educatius.
L’equip vencedor de l’edició 2023 ha estat l’IES Misteri d’Elx.
L'escola Paidos participa en la fase final de la Lliga de Debat de Secundària
La competició s'ha celebrat a la Universitat de València
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de març de 2023 a les 20:52
Actualitzat el 27 de març de 2023 a les 21:13
Et pot interessar
-
Societat
L'equip itinerant de la Síndica de Greuges atendrà a Manresa el 26 de febrer
-
Societat
L'EAP Moià–Castellterçol incorpora un pediatre estable a jornada completa
-
Societat
Ampans presenta als seus professionals La Parada, el nou equipament residencial de Manresa
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa iniciarà dimarts els treballs per substituir sis plataners al Passeig
-
Societat
Cues a Manresa per agafar el transport alternatiu de Renfe cap a Terrassa
-
Societat
Les autoescoles del Bages aproven traslladar la zona de pràctiques i exàmens a Sant Fruitós
