Lleida TV gravant l'alcalde de Súria Josep Maria Canudas. Foto: AjSú
Un equip del canal televisiu Lleida TV va visitar Súria ahir, dijous 4 d'octubre, per filmar un reportatge sobre els atractius turístics de Súria, el Bages i el Parc Geològic i Miner de la Catalunya Central. El Poble Vell, el centre d'interpretació del Castell, la falla del Mig-Món i l'entorn del pou 4 van ser els escenaris de l'enregistrament.
El reportatge inclourà declaracions de l'alcalde Josep Maria Canudas, del responsable comarcal de Turisme i president del Parc Geològic i Miner, Joan Vinyes, i del director científic del Parc, Ferran Climent.
En les entrevistes realitzades es va destacar l'interès dels atractius històrics i geològics de Súria i del Bages per als visitants de les comarques de Lleida, aprofitant la proximitat geogràfica i les comunicacions directes entre els dos territoris.
Lleida TV és el canal televisiu del grup periodístic lleidatà Segre. La seva programació s'emet per a tota la província de Lleida, amb una audiència acumulada mensual d'uns 105.000 espectadors i una quota de pantalla del 7,2%, segons el Baròmetre de la Comunicació de Catalunya.
