L'Abacus Manresa acollirà, aquest dissabte, 24 de febrer, una nova sessió de l'Hora del Conte en anglès, organitzada juntament amb Kids&Us.
L'activitat, que començarà a les dotze del migdia i és gratuïta, està adreçada a nens i nenes de 3 a 8 anys.
El conte que farà volar la imaginació dels infants es titula Gina Ginger & Charlie Chives, i explica la història del Charlie, que està secretament enamorat de la seva veïna, la Ginger, però no sap com demostrar-li perquè sempre es barallen. Aconseguiran fer les paus? L'enigma es resoldrà dissabte, a través d'una rondalla en la qual no hi faltarà la música i la diversió.
Nova sessió de l'Hora del Conte en anglès, aquest dissabte a l'Abacus
La proposta, gratuïta, està adreçada a infants de 3 a 8 anys
ARA A PORTADA
-
-
Un incendi crema totalment una nau a Castellcir i obliga a confinar la població durant una hora Pere Fontanals
-
Extraordinaria actuació dels sub23 i sub18 de l'Avinent Manresa als estatals d'atletisme Pere Fontanals
-
Manresa celebra la seva primera Festa de l'Orgull amb música, reivindicació i festa oberta Pere Fontanals
-
Publicat el 20 de febrer de 2018 a les 11:07
Actualitzat el 20 de febrer de 2018 a les 11:12
Et pot interessar
-
Societat Tractament amb herbicides dins els terrenys de dues subestacions elèctriques de Manresa
-
Societat S'ocuparà un carril en un tram de la Via Sant Ignasi, aquest dimarts al matí
-
Societat Bona acollida de la jornada solidària del Mulla't per l'Esclerosi Múltiple a les Piscines Municipals de Manresa
-
Societat Retards de més d'una hora a l'R4 entre Manresa i Terrassa per l'avaria d'un tren
-
Societat Manresa intensifica la lluita contra el mosquit tigre amb una campanya de prevenció
-
Societat La Unitat de Pneumologia Intervencionista d'Althaia rep l'acreditació d'excel·lència