Obres al clavegueram tallaran durant almenys cinc dies el carrer Sant Antoni Maria Claret

Societat

Els treballs d'Aigües de Manresa començaran aquest dimecres i també afectaran quatre línies del bus urbà

Publicat el 07 de juliol de 2026 a les 15:39

Aigües de Manresa iniciarà aquest dimecres, 8 de juliol, les obres de reparació d'una avaria a la xarxa de clavegueram del carrer Sant Antoni Maria Claret, a l'altura del número 10. Els treballs obligaran a tallar el trànsit entre la carretera de Santpedor i el carrer del Pare Clotet durant un mínim de cinc dies i també comportaran afectacions en quatre línies del Bus Manresa.

Tall de trànsit i canvis al transport públic

Les obres comportaran el tall de circulació al tram del carrer Sant Antoni Maria Claret situat entre la carretera de Santpedor i el carrer del Pare Clotet. Tot i això, es mantindrà l'accés als guals afectats des dels dos extrems del vial.

Les actuacions també alteraran el servei de les línies L1 (Balconada), L4 (Font-Valldaura), L5 (Sant Pau-Viladordis) i L8 (Perimetral-Estacions) del Bus Manresa. Els usuaris poden consultar les modificacions del servei a l'aplicació mòbil de Bus Manresa, a la seva pàgina web o al telèfon d'atenció al client.

Escull Manresa com la teva font preferida de Google