Per quart any consecutiu l'empresa Remsa, ubicada a Manresa i amb més de 30 anys dedicant-se a la impressió, l'ofimàtica i la gestió documental, ha col·laborat amb Creu Roja en favor de l'alimentació infantil, aportant 432 euros sorgits de la venda de llibretes. Tots els diners recaptats es destinaran al projecte Alimenta't en gust, que impulsa l'àrea d'Infància i Joventut de Creu Roja. Aquest projecte, que sobretot es centra en l'alimentació infantil, es dedica a realitzar tot tipus d'activitats relacionades amb la salut i l'alimentació. Una d'elles és el repartiment d'uns 44-55 berenars diaris als infants de Casal-ot i de Joves del Nucli Antic (JNA).
El dia 17 de juliol, Jordi Camps Esclusa com a representació de l'empresa va fer efectiu al xec i el va entregar a Miquel Riera i Oller, President de Creu Roja a Manresa.
ARA A PORTADA
-
Política Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones Pere Fontanals
-
Política Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els 400 drons enamoren Manresa abans d'un multitudinari Castell de Focs a l'Agulla Pere Fontanals
-
-
Publicat el
21 de juliol de 2017 a
les 10:13
Actualitzat el
21 de juliol de 2017 a les
10:16
Et pot interessar
-
Societat
Rècord de participació al Concurs de Paelles de la Festa Major Alternativa amb 55 equips
-
Societat
La campanya de donació de sang de Festa Major a Manresa tanca amb 74 donacions
-
Societat
Treballs de pintura provocaran afectacions nocturnes en quatre carrers de Manresa
-
Societat
Obres de telecomunicacions alteraran l'estacionament als carrers Sant Rafael i Maria Aurèlia Capmany
-
Societat
El carrer Barcelona de Manresa tindrà pas alternatiu per obres dilluns
-
Societat
Avinyó inicia actuacions d'urgència a Cal Verdaguer per garantir la seguretat i preservar el patrimoni
