Per tercer any consecutiu l'empresa Remsa, ubicada a Manresa, va tenir la iniciativa de vendre llibres de segona mà durant la Diada de Sant Jordi, on van recaptar un total de 372 € a favor del projecte Alimenta't en gust que gestiona Creu Roja a Manresa.
L'empresa va vendre llibres de segona mà i per cada venda, va destinar 2 euros a Creu Roja, concretament al projecte Alimenta't en gust de l'àrea de Infància i Joventut de Creu Roja. Aquest projecte, que sobretot es centra en l'alimentació infantil, es dedica a realitzar tot tipus d'activitats relacionades amb la salut i l'alimentació. Una d'elles és el repartiment d'uns 44-55 berenars diaris als infants de Casal-ot i de Joves del Nucli Antic (JNA).
El dia 7 de juny, Jordi Camps Esclusa com a representació de l'empresa va fer afectiu al xec i el va entregar a Miquel Riera i Oller, President de Creu Roja a Manresa.
ARA A PORTADA
-
Política Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones Pere Fontanals
-
Política Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els 400 drons enamoren Manresa abans d'un multitudinari Castell de Focs a l'Agulla Pere Fontanals
-
-
Publicat el
09 de juny de 2016 a
les 08:37
Et pot interessar
-
Societat
Rècord de participació al Concurs de Paelles de la Festa Major Alternativa amb 55 equips
-
Societat
La campanya de donació de sang de Festa Major a Manresa tanca amb 74 donacions
-
Societat
Treballs de pintura provocaran afectacions nocturnes en quatre carrers de Manresa
-
Societat
Obres de telecomunicacions alteraran l'estacionament als carrers Sant Rafael i Maria Aurèlia Capmany
-
Societat
El carrer Barcelona de Manresa tindrà pas alternatiu per obres dilluns
-
Societat
Avinyó inicia actuacions d'urgència a Cal Verdaguer per garantir la seguretat i preservar el patrimoni
