Sant Fruitós crea el seu primer Consell d'Infants

El divendres 3 de novembre celebrarà una sessió informativa al Nexe - Espai de Cultura

Publicat el 26 d’octubre de 2017 a les 10:00
Actualitzat el 26 d’octubre de 2017 a les 10:05
Sant Fruitós de Bages crea el primer Consell d'Infants per fomentar la participació entre els més joves del municipi. El Consell estarà format pels nens i nenes de 5è i 6è de primària del municipi. L'objectiu del consell és fomentar la participació entre els més joves dins la vida pública de la localitat. Entre tots els nens i nenes del municipi s'escolliran uns representants que seran els qui formaran part del Consell d'Infants de Sant Fruitós de Bages. Aquests seran els encarregats de fer d'enllaç entre el consell i els seus companys i els que portaran les idees i les propostes del consell a l'Ajuntament per tal d'incidir en aquells temes que preocupen als més petits. Per tal d'escollir aquests representants es realitzaran unes eleccions a través de les escoles del municipi. Amb aquest òrgan els infants tenen l'oportunitat d'aprendre els principis de la democràcia i participar activament en la millora del seu poble.

Per tal d'informar sobre els objectius d'aquest nou consell municipal, de quina manera es treballarà i quina serà la participació dels nens i nenes implicats en el projecte, l'Ajuntament ha convocat una sessió informativa per a pares i mares i per a la ciutadania en general pel proper divendres 3 de novembre a les 8 del vespre al Nexe - Espai de Cultura, on els assistents podran resoldre tots aquells dubtes que els puguin sorgir.

Recordem que el govern municipal, en la seva aposta per a fomentar la participació ciutadana, ja va crear l'any passat cinc consells municipals per tal que la ciutadania pugui participar en les accions que es duen a terme a Sant Fruitós de Bages. Aquests consells són el consell municipal de cultura, el de la gent gran, el d'infància, el de veïnatge i el de joventut.