Uns desconeguts han deixat inservibles, aquesta matinada de divendres, 19 parquímetres de la zona blava de Manresa, que han quedat fora de servei. En tots els casos, s'ha colpejat amb un objecte contundent la pantalla de les màquines. És el mateix sistema que es va fer servir per deixar inservibles diverses màquines, el desembre passat. Totes les que es van atacar en aquell moment ja havien estat reparades.
L'empresa concessionària del servei, EYSA, ha fet la denúncia pertinent i els Mossos d'Esquadra i la Policia Local de Manresa han obert una investigació per intentar aclarir els fets i determinar-ne l'autoria.
Les màquines estan fora de servei temporalment, fins que no se'n pugui fer la reparació, que trigarà uns dies. Tècnics de Mobilitat de l'Ajuntament de Manresa estan col·locant avui aquest cartell informatiu als parquímetres afectats, amb un petit plànol per tal d'informar el usuaris de quins parquímetres tenen a prop en cada cas, per obtenir tiquet d'aparcament. Amb el nou sistema de parquímetres, no és necessari deixar el tiquet visible al vehicle, de manera que un cop expedit el tiquet, no cal tornar al cotxe. Igualment, es recorda que els usuaris poden expedir el tiquet a través de l'aplicació Eysamobile o per Internet, en aquest enllaç.
S'investiga un nou acte vandàlic que ha inutilitzat 19 màquines de zona blava
Els Mossos d'Esquadra i la Policia Local de Manresa han obert una investigació per determinar l'autoria de l'acte vandàlic d'aquesta matinada de divendres
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de febrer de 2017 a les 14:28
Et pot interessar
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara