Súria celebra la 6a edició del Mercat de Cooperatives Escolars

Amb la participació de les escoles Francesc Macià, Salipota i Fedac

  • Ambient del 6è Mercat de Cooperatives Escolars de Súria, celebrat a la plaça de Sant Joan -
Publicat el 27 de maig de 2024 a les 20:14

La 6a edició del Mercat de Cooperatives Escolars de Súria va tenir lloc dissabte a la plaça de Sant Joan, amb la participació de les escoles Francesc Macià, Salipota i Fedac. La iniciativa forma part del programa Cultura Emprenedora a l'Escola (CuEmE) de la Diputació de Barcelona, que té el suport de l'Ajuntament de Súria i el Consell Comarcal del Bages.

Les cooperatives participants en aquesta edició han estat Súria Kids (Escola Francesc Macià), Fotologia (Escola Salipota) i Always Happy (Escola Fedac). La seva celebració a la plaça de Sant Joan va coincidir amb el desenvolupament del Mercat Setmanal en aquest mateix espai urbà.

La celebració del Mercat de Cooperatives Escolars de Súria culmina l'activitat desenvolupada als tres centres escolars per fomentar la cultura emprenedora entre l'alumnat, amb el suport dels respectius equips docents.

En l'actual curs escolar, el programa CuEmE ha comptat amb la participació de prop de tres-cents centres escolars a més d'un centenar de municipis de les comarques de Barcelona, amb més de 460 cooperatives escolars i més d'onze mil alumnes participants.

Recentment, els projectes cooperatius de Súria van ser presents en la 6a Trobada de Cooperatives Escolars del Bages, que va reunir més de sis-cents infants de la comarca a Castellgalí.