Els òrgans de govern de la UVic-UCC i de la Fundació Universitària del Bages han decidit suspendre, des d'aquesta tarda i fins a nou avís, l'activitat acadèmica presencial de grau i de postgrau, dels cicles formatius de grau superior, d'idiomes i de formació continuada del campus Manresa com a mesura preventiva davant la situació de pandèmia per coronavirus SARS-COV-2.
La suspensió també afecta l'activitat assistencial de la Clínica Universitària, així com les visites i activitats educatives al Lab 0-6. Al mateix temps, queden anul·lats tots els actes previstos oberts al públic en general que s'havien programat a les instal·lacions universitàries.
Per facilitar el seguiment dels currículums acadèmics, la universitat dotarà el professorat d'eines tant tècniques com metodològiques per dur a terme docència en modalitat no presencial. En cas que sigui necessari, s'estudiarà la possibilitat de dur a terme adaptacions curriculars.
Paral·lelament, amb l'objectiu de centralitzar i actualitzar tota la informació en relació amb el coronavirus, s'ha creat un espai específic al web que inclourà totes les novetats destacades per a la prevenció del virus i amb informació sobre com actuar davant la situació epidèmica de la infecció.
UManresa suspèn l'activitat acadèmica presencial, els serveis de la Clínica i del Lab 0-6
També queden anul·lats tots els actes previstos oberts al públic en general
ARA A PORTADA
-
-
Un gimnasta de l'Egiba es converteix en el primer de la història de l'Estat a executar un triple mortal en terra Pere Fontanals
-
«Estem destrossades psicològicament. L'administració pot evitar molt patiment a les desnonades» Pere Fontanals
-
-
La jutgen per estafar més de 30.000 euros a un home que estava ingressat a Sant Joan de Déu Pere Fontanals
Publicat el 12 de març de 2020 a les 18:04
Actualitzat el 12 de març de 2020 a les 18:07
Et pot interessar
-
Societat Es posa en marxa el nou model de primària en el CAP Barri Antic de Manresa
-
Societat Els treballs de millora dels trams del camí del Grau es posposen fins al 9 de juliol
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al Poal
-
Societat Ocupació de part de la calçada a l'avinguda Bertrand i Serra, dimarts i dimecres
-
Societat Més treballs d'Aigües de Manresa al carrer Pirineu
-
Societat L'ICS Catalunya Central presenta diversos estudis al Congrés de Medicina Familiar de Reus