Un accident per encalç entre quatre vehicles a la C-55 a l'altura de Castellgalí, al punt quilomètric 22, en sentit Manresa, ha provocat aquest dissabte al migdia retencions de fins a 3 quilòmetres en el mateix sentit degut a que no s'ha pogut fer pas alternatiu perquè en el lloc del xoc hi ha mitjana.
L'avís de l'accident ha arribat al servei d'emergències a les 12.37h. Quatre vehicles han xocat per encalç un darrera l'altre i sis persones han resultat ferides de caràcter lleu, tot i que només una ha estat traslladada a l'hospital de Sant Joan de Déu de Manresa. El carril en sentit nord ha quedat totalment afectat davant la impossibilitat de donar pas alternatiu per ser una zona amb mitjana.
Les cues en sentit nord han provocat fins a 3 quilòmetres de vehicles. Passades les 2 del migdia s'ha restablert el sentit del trànsit després que s'hagin retirat els vehicles.
Un accident entre quatre vehicles a la C-55 a Castellgalí ha provocat cues de 3 quilòmetres
Societat
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
10 de novembre de 2018 a
les 14:42
Et pot interessar
-
Societat
Sant Vicenç substituirà 570 fanals per tecnologia LED per reduir el consum energètic
-
Societat
Un espectacular estol de cigonyes anuncia a Manresa l'inici de la migració cap a l'Àfrica
-
Societat
La Creu Roja al Bages va atendre 6.635 persones el 2025, un 8,1% més que l'any anterior
-
Societat
Una reparació d'urgència obligarà a restringir el trànsit a la rotonda dels Dolors
-
Societat
Cardona instal·la nous espais saludables per promoure l'activitat física i la mobilitat sostenible
-
Societat
Un estudi liderat des del Bages reforça el paper del treball social en les decisions al final de la vida
