Dues persones han resultat ferides lleus en un accident frontal entre dos turismes aquest dissabte al matí al punt quilomètric 42,5 de la C-55 a l'altura de Callús. L'accident ha tingut lloc a 3/4 de 12 del migdia quan un turisme ha envaït el carril contrari i ha xocat frontalment amb un altre vehicle. Com a resultat de l'accident els ferits han estat traslladats a l'hospital Sant Joan de Déu de Manresa. El conductor del vehicle que ha provocat l'accident ha donat positiu en concum d'alcohol.
Els Mossos d'Esquadra regulen pas alternatiu al lloc de l'accident mentre es retiren els vehicles de la calçada. Les retencions acumulades són d'1un quilòmetre i mig per sentit.
Cal recordar que divendres es va produir un altre accident de trànsit frontal entre dos cotxes a poc més de 6 quilòmetres de la mateixa via que va deixar un ferit greu i dos de menys greus.
Un accident frontal a la C-55 a Callús deixa dos ferits i 3 quilòmetres de retencions
Societat
El conductor del vehicle responsable de l'accident ha donat positiu en consum d'alcohol
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
-
Societat El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans «Sàpiens» presentarà a la Fàbrica Nova un reportatge sobre la vaga de 1946 Pere Fontanals
-
-
Publicat el
04 de maig de 2019 a
les 10:47
Et pot interessar
-
Societat
El Gastrorecup porta a Joviat una proposta gastronòmica basada en aliments recuperats
-
Societat
El carrer Súria de Manresa tindrà afectacions al trànsit per reparar el paviment
-
Societat
Manresa il·luminarà de taronja l'Ajuntament per donar visibilitat a la síndrome de Sudeck
-
Societat
Ampans reuneix més de 300 professionals d'empreses en una jornada inclusiva al Circuit de Catalunya
-
Societat
El carrer Hospital de Manresa es tallarà dissabte al matí per instal·lar-hi una grua
-
Societat
Sant'Egidio inaugurarà el nou curs de l'Escola de Llengua i Cultura amb un acte per la pau
