Una exposició sobre les fonts de Súria i dos espectacles infantils sobre la importància de l'aigua clouran les activitats del programa Escoles Verdes en aquest curs 2015-16.
L'esmentada mostra serà oberta aquest dilluns 30 de maig a la Biblioteca Pública. L'exposició Les nostres fonts resumeix el treball realitzat al llarg del curs sobre les fonts de la vila, donant continuïtat a les activitats de descoberta realitzades en anys anteriors.
La mostra es podrà visitar fins al 23 de juny en el següent horari: de dilluns a divendres, de 15.30 a 20.30 h, i dijous també de 10.00 a 13.00 h.
Els dos espectacles infantils seran a càrrec de l'animador Pep López (divendres 3 de juny) i del divulgador científic Dani Jiménez (dijous 9 de juny). Aquests actes tindran lloc, respectivament, a l'escola Fedac-Súria i a la sala d'actes de la Residència Bell Repòs.
El programa Escoles Verdes és una iniciativa de l'àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament i de les escoles Francesc Macià, Mare de Déu de Montserrat i Fedac-Súria. El seu objectiu és estendre entre els escolars de la vila la cultura de la sostenibilitat, el reciclatge i el respecte al medi ambient.
En el conjunt de Catalunya, el programa Escoles Verdes és impulsat per la Generalitat i dóna compliment a les actuacions previstes a l'Agenda 21 per fomentar el desenvolupament sostenible.
Les escoles surienques van obtenir l'any 2009 el premi Escoles Verdes, atorgat per la Generalitat dins dels Premis Medi Ambient per l'actuació L'Energia que mou Súria.
Una exposició i dos espectacles infantils per tancar les Escoles Verdes de Súria
El programa Escoles Verdes és una iniciativa de l'àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament i de les escoles Francesc Macià, Mare de Déu de Montserrat i Fedac-Súria
Ara a portada
Publicat el 26 de maig de 2016 a les 19:59
Actualitzat el 26 de maig de 2016 a les 20:02
Et pot interessar
-
Societat Tall de trànsit al Camí del Grau de Manresa, dilluns
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de blau dilluns per sensibilitzar sobre la malaltia de Huntington
-
Societat Tall de trànsit al carrer Lluís Millet de Manresa a partir de dimarts
-
Societat Mor als 100 anys Jaume Garriga, de la Fusteria Puigdellívol de Sant Fruitós