[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=sFP5Al__2G4[/youtube]
Al voltant de 300 persones s'han manifestat aquest divendres al vespre a Manresa per denunciar l'actuació dels Mossos d'Esquadra del passat 1 de maig a la capital del Bages, que es va saldar amb dos detinguts i una quinzena de ferits.
Els convocants han volgut fer palès el seu malestar amb l'actuació que va dur a terme la policia catalana amb motiu de la manifestació del Primer de Maig a la capital del Bages, que va acabar amb un forcejament entre les dues parts. En el transcurs de la marxa, que s'ha allargat durant una hora i mitja, s'han viscut alguns moments de tensió quan uns encaputxats han llançat pots de pintura contra sucursals bancàries i algunes botigues de marques de moda.
Un altre moment de tensió s'ha viscut quan l'exnúmero 1 d'ERC a l'Ajuntament de Manresa Pere Culell s'ha encarat amb alguns dels manifestants per recriminar-los que anaven amb la cara tapada i ha intentat treure'ls la caputxa.
VÍDEO Enganxada entre el republicà Pere Culell i manifestants de la marxa contra els Mossos
L'exnúmero 1 d'ERC a l'Ajuntament s'encara amb alguns dels manifestants per recriminar-los que anaven encaputxats
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de maig de 2017 a les 22:36
Actualitzat el 06 de maig de 2017 a les 08:48
Et pot interessar
-
Societat El barri de la Sagrada Família de Manresa homenatja Jaume Casacoberta amb un mural de Txema Rico
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix